Namn: André Du Rietz
Karaktär namn: Liloana
Ålder: 18
Lite om dig själv! lirat wow sedan classic, utbildar mig till kock och jobbar som lärling på en av dom finaste krogarna i min stad för tillfället. blev hackad i januari och har inte fått tillbaka mitt gear
Gear? inte full superior men tillräckligt för naxx. hoppas ni kan se mellan fingrarna när det gäller detta. jag håller på att göra hc's för att få bättre och craftar och enchantar hela tiden (har tailoring och enchanting)
Class? Priest
Specc? Holy
Erfarenheter? ZG,MC,AQ10,BWL, lite i AQ40,Kara,ZA,gruul,mag,TK,SSC,Hyjal (inte sista bossen),BT (bara 5 bossar), naxx10, VoA (gamla så har inte tagit den relativt nya bossen), naxx25 (missat 3 bossar men har gjort mind control saken på båda bossarna), malygoss 10 man, malygoss 25 (dock klarade vi inte drak fasen pga folk vart lite tröga). Har även raidleadat en del i TBC kara,gruul,mag, och lite i tk och ssc. detta har jag gjort över 3 olika karaktärer min rogue i classic min warlock i tbc och min priest i wotlk. har även erfarenhet av att vara cl/officer i en relativt bra guild
Varför vill du joina Progress? för jag vill göra progress, nah men för jag vill börja raida det är det enda jag fortfarande tycker är kul i detta spel även att alla raids nu är lättare än någonsin
Vilka dagar och tider kan du raida? kan inte svara på det just nu men ställer nästan alltid upp
Armorylänk till din karaktär: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Liloana
Gamla Guilds du varit med i? Most Wanted, violent by design, chaos theory (tror jag dom hete är inte säker), Angéles
Varför Lämnade du? lite olika andledningar most wanted kommer jag inte ihåg. violent by design drog gm med guild banken så guilden las ner. chaos theory var tråkiga att raida med. Angéles var strax efter violent by design och jag tröttnade helt enkelt för vi hade inte samma sammanhållning som oss i Violent by Design.